Bingle

Cecilia Johansson

Minnen från förr

Publicerad 2013-08-28 13:53:00 i vardag,

 
Lotta kanske 11 år, så galet söt! 
 
 
Emme på färjan till Estland för simläger år tvåtusentio. 
 
 
 
 
<3
 
 
 
I Malta med bästa gänget på simläger år 2011. 
 
 
Jag och Jonna var lika bra vänner även då. Bara lite mindre och sötare :)
 
 
Storforsen. Något utav det finaste jag sett.
 
Hittade min gamla kamera idag med bilder från säkert fem år tillbaka.
Finns det något roligare än att bläddra igenom dem och komma ihåg allt det där man tyckte var så kul, spännande och viktigt?
 
Puss!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cissi

Jag är heter Cecilia men kallas helst Cicci. Här i bloggen skriver jag om min vardag, som förmodligen inte skiljer sig så mycket ifrån de flesta sjuttonåringars men är ganska härlig ändå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela