Bingle

Cecilia Johansson

Annandan

Publicerad 2013-12-26 15:17:37 i vardag,

 
 
Lite bilder från julen som varit.
Sitter och pillar lite med min nya dator. Fick en MacBook Pro av mamma och pappa och kunde inte vara mer nöjd! Skillnaden mellan denna och den lilla skoldatorn är skrattretande. Det kanske blir bättre bloggning med en bättre dator? Eller vem försöker jag lura? Det kommer nog bli ganska dåligt med det ändå framöver. Vad jag dock insett är att även om jag bara bloggar en eller två gånger i vekan blir det ett par inlägg per år. Det är så underbart roligt att kolla tillbaka på året som gått och komma ihåg allt man varit med om. 2013 var nog mitt bästa år hittills och jag tvivlar inte en sekund på att 2014 blir ännu bättre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cissi

Jag är heter Cecilia men kallas helst Cicci. Här i bloggen skriver jag om min vardag, som förmodligen inte skiljer sig så mycket ifrån de flesta sjuttonåringars men är ganska härlig ändå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela