Bingle

Cecilia Johansson

Now you see me

Publicerad 2013-12-28 22:38:34 i vardag,

Såg nyss now you see me med mamma och åt kladdkaka. Perfekt lördagskväll när man inte har sovmorgon dagen efter. Måste verkligen tipsa om den filmen om ni gillar filmer där allt man trodde stämmer visar sig inte göra det. Ju mer man behöver tänka i filmer, desto bättre enligt mig. Kommer ihåg att jag tyckte matrix var den absolut krångligaste filmen jag sett för många år sedan. Nu har flera andra filmer tagit den platsen men just känslan av att knappt hänga med älskar jag. Haha som om skolan inte räcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cissi

Jag är heter Cecilia men kallas helst Cicci. Här i bloggen skriver jag om min vardag, som förmodligen inte skiljer sig så mycket ifrån de flesta sjuttonåringars men är ganska härlig ändå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela