Bingle

Cecilia Johansson

Några kilometer senare.

Publicerad 2013-07-31 21:52:10 i vardag,

Nu är jag på jobbet igen. Idag har gått fort, men jag har lyckats göra en del ändå... och gått. Har säkert gått en mil och ska även gå hem från jobbet, alltså 4 kilometer. Orkar inte.
Jag köpte lite snacks till resan och småsaker som alltid tenderar att försvinna.
Jag lagade även mat, hur många vuxenpong på det? 
Jag jobbar ett pass på wetterhälsan. Okej just nu pausar jag lite bland allt fika dem har här. 
Hoppas ni med haft en bra dag, puss!
 

Kommentarer

Postat av: Beata

Publicerad 2013-08-02 17:53:13

Låter som en fin dag ändå!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cissi

Jag är heter Cecilia men kallas helst Cicci. Här i bloggen skriver jag om min vardag, som förmodligen inte skiljer sig så mycket ifrån de flesta sjuttonåringars men är ganska härlig ändå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela