Bingle

Cecilia Johansson

Diaries

Publicerad 2013-06-29 21:10:55 i vardag,

Den senaste tiden har jag snöat in på vampire diaries. En vän till mig tipsa om den i vintras men fastnade inte riktigt då. Nu nu däremot, jävlar vad spännande! WIlle och Bella fick mig och Lotta att se den när vi var på Öland och nu efter bara några dagar är jag på säsong två.. vadå nörd?;)
 Tidigare har jag bara varit en sucker för koreanska draman men ska kanske ge några fler amerikanska en chans. Har hört att lost och prisonbreak ska vara grymma. Någon som kan tipsa om någon mer? 
Kom föresten hem från Öland idag, borta bra men hemma bäst stämmer även nu.
Puss. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cissi

Jag är heter Cecilia men kallas helst Cicci. Här i bloggen skriver jag om min vardag, som förmodligen inte skiljer sig så mycket ifrån de flesta sjuttonåringars men är ganska härlig ändå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela