Bingle

Cecilia Johansson

Frankrike

Publicerad 2013-06-30 18:45:11 i vardag,

Har precis fixat en plats till taizekonfans resa till frankrike! 
Visst jag känner knappt någon, visst jag är inte religiös och visst, att bo i ett kloster är väl inte det roligaste men trots detta är jag såå taggad :D.
Emme var där förra året och hon berättade om underbara kvällar, nya vänner, sång och konstig mat. Nu har hon även sin bästa vän med sig (jag) så detta året lär bli ännu bättre, inte sant Emme?
Det kostar en rätt ordentlig slant men just nu kunde jag inte bry mig mindre. Vad ska man ha pengar till om inte sånt här?
Just nu sitter jag på jobbet och tar en liten fikapaus mitt i dammsugningen. Man måste älska att det nästan alltsid finns gratis tårta på Wetterhälsan alltså ;)
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cissi

Jag är heter Cecilia men kallas helst Cicci. Här i bloggen skriver jag om min vardag, som förmodligen inte skiljer sig så mycket ifrån de flesta sjuttonåringars men är ganska härlig ändå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela