Bingle

Cecilia Johansson

update big time;)

Publicerad 2013-06-27 20:15:23 i vardag,

Ojoj vad länge sen det var sen jag senast uppdaterade bloggen! Hade tänkt skriva minst en gång i veckan och att det sket sig är väl det minsta man kan säga, haha. 
Mycket har hänt sen jag senast skrev. Jag har...
 
Varit på liseberg med bästa klasskompisarna. Vädret var perfekt och alla åk kan jag stolt sätta *check* på ;) 
Tagit lite egopics. Denna innan jag mötte upp Jonna på stan. Vi fikade och drog sedan hem till mig, såg på drama och gick sen till elinns studentmottagning. Underbar mat och vänner sammanfattar den ganska bra..
Några dagar senare gjorde jag och lotta oss redo att föyga till GREKLAND. 
Där åts det mycket mat. Grekisk sallad ska ätas i grekland, det säger jag bara..
Vi hyrde cyklar och cyklade till den finaste strande någonsin. Det var hur varmt som helst, säkert 35 grader, men det hindrade inte oss. Inte ens Lotta, värsta stadsdivan. 
Denna stranden. Ja ni ser... Hur underbart? En man bjöd oss på juice, varför vet jag inte, vi var väl söta ;P. Drack säkert över en liter. Snacka om att vara trött på juice sen.
En fräknig och glad tjej. Lotta är grym på att fläta.
Vi åkte på dagsutflyckt med båt ut till en ö. Vi käkade grillad och underbart god kyckling. Vi hoppde direkt från båten ut i havet. Vi åkte bananaboat. Vi läste. Bästa midsommarn någonsin. 
På väg till öland där jag pappa och lotta ska bo tillsammans med pappas nya och hennes barn, Wille och Bella. Varför jag ser sur ut? Well tycker inte jag ser ut som en snart 17åring alla gånger;)
Lilla söta Simo<3
Puss.
 

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2013-07-02 16:38:18

Ååååh Liseberg kan jag längta IHJÄL mig efter ibland!!

Svar: Visst gör man! Varje gång man är där blir man som lite trött på det men nästa år längtar man lika mycket igen;)
Cicci

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cissi

Jag är heter Cecilia men kallas helst Cicci. Här i bloggen skriver jag om min vardag, som förmodligen inte skiljer sig så mycket ifrån de flesta sjuttonåringars men är ganska härlig ändå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela