Bingle

Cecilia Johansson

Lite om mig..

Publicerad 2013-03-06 10:56:33 i vardag,

  • Jag är nästan alltid glad.
  • Jag är 167 cm lång.
  • Jag är vegetarian.
  • Jag älskar choklad.Verkligen älskar.
  • Jag är lite av en nörd, fast tycker inte jag är töntig för det.
  • Favoritmaten är sushi och gräddiga grytor, Mums. 
  • Min syster är en utav mina bästa vänner.
  • Jag vill studera i japan efter gymnasiet.
  • Jag tycker inte om mina fötter...
  • ...Men tycker i allmännhet att jag är ganska bra ändå.

Kommentarer

Postat av: Sally

Publicerad 2013-03-06 15:13:00

Jag tycker du är jättecool! Och jag älskar allt som har med Japan att göra

Svar: Visst är jag, Emme ;)
Cicci

Postat av: Y A S M I N E

Publicerad 2013-03-06 17:05:40

Känner igen mig på några punkter! Dels den med fötterna, haha

Postat av: Cecilia

Publicerad 2013-04-27 22:34:43

Jag är också 167cm lång. den perfekta längden;)

Svar: Då har vi både namnet och längden gemensamt, ganska coolt! ;)
Cicci

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cissi

Jag är heter Cecilia men kallas helst Cicci. Här i bloggen skriver jag om min vardag, som förmodligen inte skiljer sig så mycket ifrån de flesta sjuttonåringars men är ganska härlig ändå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela