Bingle

Cecilia Johansson

Nu sitter man här igen;)

Publicerad 2013-05-13 17:07:13 i vardag,

Sitter just nu och smaskar på glass och ser på serier..Hade egentligen tänkt träna efter skolan menhade bara 10% kvar på mobilbatteriet och att träna utan musik går ju bara inte! Nej, då sitter jag hellre här .. under min korkek... nej haha.
Har inte så mycket att skriva just nu, dagarna i skolan är ju så lika varandra tyvärr. 
Ska i alla fall försöka bli bättre med bilder igen! Mat och outfitbilder är nog svårast, jag menar maten lyckas man alltid käka upp och jag har ingen stil att snacka om direkt;)
Kommentera gärna vad jag ska fokuser på mer i bloggen! Just nu känns det som om jag skriver lite om allt, det känske är bättre att skriva mycket om något? 
 Slänger in en rätt gammal bild på mig med röd/lilaish hår. Inget jag ångrar men förmodligen inget jag testar igen.;)
Puss på er.

Kommentarer

Postat av: lovisa/polichinelle

Publicerad 2013-05-17 23:55:38

gullo!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cissi

Jag är heter Cecilia men kallas helst Cicci. Här i bloggen skriver jag om min vardag, som förmodligen inte skiljer sig så mycket ifrån de flesta sjuttonåringars men är ganska härlig ändå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela