Bingle

Cecilia Johansson

Söndagsblogg? ;)

Publicerad 2013-05-19 22:12:10 i vardag,

Detta kommer nog bli mer utav en söndagsblogg tror jag. Liksom för min egen skull för att ha allt jag gör på ett ställe som aldrig försvinner. ( Något dagböcker alltid gör :( )
Min vecka har bestått utav:
PLUGG. galet mycket  plugg inför nationella i matte nu på tisdag. Hoppashoppashoppas det går bra! 
EKOBUSS med bästa klassen.  Såå kul och varmt, men lite segt då bussen krashade mitt i ingenstans...
KONFIRMATION för min lilla syster som inte är så liten längre.. Lika lång som mig nuförtiden! Släkten kom och firade henne och vi knäppte några bilder. Så lika är vi inte längre jag och hon men jag tycker ändå man ser att vi är syskon.
 
 
Idag träffade jag mellan plugget Jonna (som står ut med att jag alltid är sådär 10 minuter sen) och tog en matig macka. Vi pratade om familjer, vänner och självklart lite killar därimellan. 
 
Puss på alla er som läser min blogg då och då<3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cissi

Jag är heter Cecilia men kallas helst Cicci. Här i bloggen skriver jag om min vardag, som förmodligen inte skiljer sig så mycket ifrån de flesta sjuttonåringars men är ganska härlig ändå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela