Bingle

Cecilia Johansson

Tisdag?

Publicerad 2013-05-21 15:49:10 i vardag,

Det är tisdag idag va? Dagarna går så fort, känns som måndag.
Idag kan jag äntligen vila upp mig en eftermiddag, så otrolig välbehövligt!
Idag hade jag det fruktade nationella i matte, det gick...? Äh jag ve inte det gick och det är ÖVER det är huvudsaken ;)
Imorgon ska jag ta tag i kemin som är om en vecka, efter det har jag en vecka på mig till fysikprovet och SEDAN är det snart sommarlov! Jag längtar...
Detta är nog första året då jag känner att jag verkligen behöver lovet. Innan har jag bara tyckt att det är skönt att slippa sitta av tiden i skolan men nu behöver jag en paus efter att levt på i full gas i snart ett år.
Tur att man drar till varmare länder redan första veckan på sommarlovet, Grekland here i come!

På simläger 2012. Jag är tjejen längst bak som sticker fram huvudet..
Puss.

Kommentarer

Postat av: e

Publicerad 2013-05-26 17:46:33

Malta var 2011 men vem räknar ;)

Svar: juste.. fan då, menmen bara du vet ju ;)
Cicci

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cissi

Jag är heter Cecilia men kallas helst Cicci. Här i bloggen skriver jag om min vardag, som förmodligen inte skiljer sig så mycket ifrån de flesta sjuttonåringars men är ganska härlig ändå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela