Bingle

Cecilia Johansson

igår

Publicerad 2013-10-29 11:13:10 i vardag,

 
 
 
Var jag på shoppingrunda med Jonna . Eller som vanligt var det jag som shoppade och hon som snällt väntade.... Jag köpte en massa stickat och ett läppstift. Det passar bra såhär på hösten. Sedan stannade vi till på waynes och värmde upp oss med en kopp kaffe eller te. Höstmys. 
På vägen hem stannade vi till på mackmakeriet. Jag köpte hem salami -och briebaguetter till mig och mamma. Vi åt dem framför en mysig film med som man ska göra när det stormar utanför.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cissi

Jag är heter Cecilia men kallas helst Cicci. Här i bloggen skriver jag om min vardag, som förmodligen inte skiljer sig så mycket ifrån de flesta sjuttonåringars men är ganska härlig ändå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela