Bingle

Cecilia Johansson

ONSDAG

Publicerad 2014-02-19 20:12:12 i vardag,


Bild från en mer fixad dag haha här på jobbet är det idrottsklädet och osminkad som gäller.
Har bloggat dåligt på sistonde, när man väl kommer ur rutinen är den svåår att komma tillbaka till. Men jag ska inte ge upp än i alla fall. Veckan än så länge har varit ganska lugn. Har varit " sjuk men inte tillräckligt för att missa skolan" ett tag nu och det suger. Har ju inte kunnat träna då heller. Jag har inte heller ett berg av plugg, ett prov på fredag men thats it. Liten update sådär, nu ska jag fortsätta jobba😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cissi

Jag är heter Cecilia men kallas helst Cicci. Här i bloggen skriver jag om min vardag, som förmodligen inte skiljer sig så mycket ifrån de flesta sjuttonåringars men är ganska härlig ändå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela