Bingle

Cecilia Johansson

Lista nr 2

Publicerad 2014-01-27 08:32:00 i vardag,

Why not...
☾: post photo of yourself

æ : tell 5 things about your best friends
They are my sisters
They know everything about me
They are eachothers opposites
I love them
They are annoying
✌: share 5 things that you really want
Money
Time
Good grades
Love
Happiness
❂ : share 5 favourite foods
Sushi
Pizza
Chicken
Chinese food
Meat
☪ : share 5 favourite celebrities
Beyonce
Jennifer Lawrence
Fancisco
Taemin
Leonardo Dicaprio a' 15 years ago
❀ : share favourite thing you do when you get bored
Watch series
Eat
Eat
Eat
Read
♡ : share 5 favourite songs
Lay me down
BingleBingle
Paradise
Drunk in love
U make me wanna
❁: share 5 favourite blogs
Paulas.me
Kenzas.se
Deairs.blogg.se
jonnaanderssonn.blogg.se
Hugorosas.se
✓: tell 5 facts about yourself
Jag:
tycker snällhet är underskattat
är beroende av kaffe
lyssnar på musik 24/7
tränar karate
har svårt att somna
♧ : share 5 facts about your appearance
Jag:
Är 167 cm lång
Väger ca 58 kg
Är brunett
Har snea läppar
Har skostrl. 37/38
☆: share your current mood
Rätt pepp, har sluppit söndagsångesten ☺️
♒ : share about your crush
Haha med tanke på vilka som läser bloggen ibland så vågar jag inte det. Han är snäll och längre än mig. That's all i say.
☀ : something that made me smile today.
Min syster och jag gymmade. Då skrattar vi alltid. Eller, vi skrattar vad vi än gör tillsammans.
✖ : something you hate
Pessimism och skitsnack
☼ : something you love
Snällhet och choklad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cissi

Jag är heter Cecilia men kallas helst Cicci. Här i bloggen skriver jag om min vardag, som förmodligen inte skiljer sig så mycket ifrån de flesta sjuttonåringars men är ganska härlig ändå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela