Bingle

Cecilia Johansson

"interesting" things about me

Publicerad 2014-02-01 14:44:24 i vardag,

Skippar 05.och kör på 06.
  1. Har skilda föräldrar
  2. kommer från skellefteå
  3. Var blond som barn
  4. Vill uppleva mycket...
  5. ... men drömmer även drömmen om familj, hus och hund.
  6. Har världens skummaste musiksmak.
  7. Har otroligt svårt med namn.
  8. Är relativt nöjd med mitt namn. Cicci är liksom så jag.
  9. Har lätt att förstå men svårt att komma ihåg.
  10. Är oteknisk.
  11. En dumsmart person helt enkelt. 
  12. Förstår inte hur folk kan gilla mig.
  13. Förstår då inte heller varför vissa inte gör det. 
  14. Älskar allt som smakar choklad

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cissi

Jag är heter Cecilia men kallas helst Cicci. Här i bloggen skriver jag om min vardag, som förmodligen inte skiljer sig så mycket ifrån de flesta sjuttonåringars men är ganska härlig ändå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela