Bingle

Cecilia Johansson

FredagLördagSöndag

Publicerad 2014-05-16 08:14:00 i vardag,


Äntligen fredag! Helg behövs så himla mycket just nu. Hade jättetrevligt igår, pappa fyllde femtio så det firades med lite tårta. Ikväll blir det en lite annorlunda, men säkert askul dejt, imorgon skräckkväll med ett par vänner och på söndag ska jag umgås med josef. 
Älskar att ha planerade helger men jar samtidigt lite ångest över att jag aldrig pluggar trots att jag har prov på måndag och onsdag.. Aja bara att hålla ut i typ fyra veckor till nu då!

Kommentarer

Postat av: Victoria Tholerus

Publicerad 2014-05-18 10:12:28

Jag går ut nian nu vilket ska bli så jävla skönt! Då har man bara tre år kvar sen så är man helt klar! :D Lycka till på provet ;) :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cissi

Jag är heter Cecilia men kallas helst Cicci. Här i bloggen skriver jag om min vardag, som förmodligen inte skiljer sig så mycket ifrån de flesta sjuttonåringars men är ganska härlig ändå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela