Bingle

Cecilia Johansson

Nyårslöften

Publicerad 2013-12-31 21:26:00 i vardag,

Det här med nyårslöften har aldrig riktigt varit mig grej. Jag  brukar göra någon halvhjärtad lista som jag bara någon vecka eller månad in på året tappat bort. I år ska jag försöka hålla detta. Ett år är lång tid, mycket kan hända och i år ska jag se till att allt jag vill ska hända verkligen gör det. 
  • Ta körkort.
  • Växa ut luggen helt
  • Ta tag i saker, inte vänta på att andra ska göra det. 
  • Bli kär
  • Upptäcka världen mer
  • Vara spontan
  • skippa skräpmaten
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cissi

Jag är heter Cecilia men kallas helst Cicci. Här i bloggen skriver jag om min vardag, som förmodligen inte skiljer sig så mycket ifrån de flesta sjuttonåringars men är ganska härlig ändå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela