Bingle

Cecilia Johansson

Hej igen

Publicerad 2014-10-23 17:37:55 i vardag,

Det var länge sedan nu. Har ju inte haft mobil, eller rättare sagt har ingen mobil så kan inte ta bilder och en blogg utan bilder är inte så rolig. Mycket har dock hänt på sistonde, jag har fyllt arton, vilket känns lite sjukt. Jag har även pluggat som bara den och det har gett resultat. Självklart har jag även umgåtts massa med vänner och Josef. Han som jag varit tillsammans med i snart ett halvår nu :). Juste! Två nya resor är inplanerade. En till London nu den 13:e november och sedan till Thailand över jul. Aldrig har jag rest så mycket som i år. Nu ska jag fortsätta plugga, har prov i fysik 3 imorgon, inte kul någonstans. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cissi

Jag är heter Cecilia men kallas helst Cicci. Här i bloggen skriver jag om min vardag, som förmodligen inte skiljer sig så mycket ifrån de flesta sjuttonåringars men är ganska härlig ändå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela