Bingle

Cecilia Johansson

Valborg

Publicerad 2015-04-30 20:41:46 i vardag,

Heh, det var ett tag sedan nu.. Just nu känns det som tiden går väldigt snabbt och väldigt långsamt samtidigt. Det är typ 40 dagar kvar till studenten ( haha jag är nog den endda som inte har stenkoll) och det känns som om en halv livstid eller imorgon. Är dock så redo att bli "min egen" nu. Att styra med tiden själv, att planera mina dagar själv, att jobba lite mer. Helst skulle jag vilja flytta hemifrån men det tillåter inte riktigt min plånbok just nu hehe. Nog om det. I dag är det valborg men jag har inga särskilda planer för idag förutom myskväll med den bästa av dem bästa. Det va rätt länge sen vi träffades tyvärr blir det så när båda har BF, inte godkänt! Men med tanke på att vi åker till Bulgarien ihop i sommar så kommer vi nog få all den kvalletid vi behöver. Nu ska jag fortsätta se på serier och dricka min 4:e kopp kaffe idag bye. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cissi

Jag är heter Cecilia men kallas helst Cicci. Här i bloggen skriver jag om min vardag, som förmodligen inte skiljer sig så mycket ifrån de flesta sjuttonåringars men är ganska härlig ändå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela