Bingle

Cecilia Johansson

2015

Publicerad 2015-01-29 18:32:24 i vardag,

 
I år är alltså året jag tar studenten, helt sjukt! Skrev första inlägget här när jag gick i ettan, kul att ändå ha ett litet arkiv att kolla tillbaka i. Ser fram emot så mycket som kommer hända nu i år, första året man kan göra vad man vill. Så mycket möjligheter. Sen går ett år alltid fortare än vad man förväntat sig men tror ändå att detta kan bli riktigt bra! Kollar just nu lite på student och balklänningar och just nu lutar det åt att studentklänningen blir den ovan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cissi

Jag är heter Cecilia men kallas helst Cicci. Här i bloggen skriver jag om min vardag, som förmodligen inte skiljer sig så mycket ifrån de flesta sjuttonåringars men är ganska härlig ändå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela