Bingle

Cecilia Johansson

London

Publicerad 2015-01-26 16:22:00 i vardag,

 
 
 
Hej! har rest sjukt mycket den här hösten och liksom hamnat efter i bloggandet efter varje resa. Att blogga ikapp har kännts jobbigare än fysik haha. Men här är i alla fall den första resan : London med Josef i början av november ungefär. Vi hade såå roligt! Vi bodde på ett hotel en bit ifrån centrum med det gjorde absolut ingenting. ;an fick så mycket bättre standard för pengarna. Vi shoppade, åt massa mat, drack vin, promenerade och gjorde typ alla turistiga grejer man ska göra i London. Blev mer kär med, om det nu var möjligt. Älskar dem två sista bilderna! Den andra togs när i hade trettion minuter från dess att tåget stannade vid ingången till stansted- airport. Jag grät typ i panik. Vi hade inte checkat in, lämnat bagage eller nått! Den första togs när vi satt på flygplanet. Vi kom til gaten tre minuter innan den stängde, har nog aldrig varot så lättad eller stressad haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cissi

Jag är heter Cecilia men kallas helst Cicci. Här i bloggen skriver jag om min vardag, som förmodligen inte skiljer sig så mycket ifrån de flesta sjuttonåringars men är ganska härlig ändå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela