Bingle

Cecilia Johansson

Roligt...

Publicerad 2013-03-05 22:20:17 i vardag,

Att några faktiskt hittat till min lilla blogg! Lite lustigt att skriva till någon jag inte känner, som inte känner mig. Får nog ta och presentera mig lite bättre någon gång, men inte nu, är alltför trött.
Karaten var rolig som vanligt, fick dock blåmärken på armarna. Det ser ju inte vrålsnyggt ut i kortärmat direkt..
Imorgon ska jag cykla iväg til sjukhuset och röntga min lilla konstiga fot. Har redan opererat den en gång och hoppas till gud att jag slipper göra om det! Nej nu går ögonen nästan ikors på mig. Om jag borde gå och lägga mig? Absolut. Om jag kommer göra det? Förmodligen inte. Alla mina K-draman lockar för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cissi

Jag är heter Cecilia men kallas helst Cicci. Här i bloggen skriver jag om min vardag, som förmodligen inte skiljer sig så mycket ifrån de flesta sjuttonåringars men är ganska härlig ändå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela