Bingle

Cecilia Johansson

Ett år!

Publicerad 2014-02-11 13:39:00 i vardag,

Har haft bloggen i ett år nu. Det känns både som längre och kortare. Att jag skulle hålla i det så länge hade jag aldrig kunnat tro. Det bästa med bloggen är attt kolla tillbaka i arkivet och se hur man såg ut, hur andra såg ut, hur man tänkte, vad som hände och hur man mådde vid olika tidpunkter i livet. Ovärdeligt till och med. Förstår verligen varför folk skriver dagbok. Jag skulle dock aldrig kunna ha en blogg/dagbok bara för mig. Det är alldeles för roligt med respons på det man skriver. Tack för att vissa av er följt mig ett helt år, det är helt otroligt roligt. 
Bland de första bilderna jag la upp och en för några veckor sedan. Lite måste jag säga att jag har ändrats. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cissi

Jag är heter Cecilia men kallas helst Cicci. Här i bloggen skriver jag om min vardag, som förmodligen inte skiljer sig så mycket ifrån de flesta sjuttonåringars men är ganska härlig ändå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela