Bingle

Cecilia Johansson

Kravlös(are)

Publicerad 2014-02-16 17:00:47 i vardag,


Nu innan skolan börjar igen har jag täkt på hur jäkla mycket press man lägger på sig själv. Jag har ganska höga krav på mig själv, precis som så många andra tjejer. Man vill ju vara snäll, glad, rolig, gärna se bra ut samt som grädde på moset ha bra betyg. Värst var jag nog under högstadiet. Nu inser jag mer och mer att det inte är så viktigt att vara så jävla perfekt hela tiden. Ett B är asbra, ett dåligt skämt inte hela världen och en fuldag är så behövlig ibland. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cissi

Jag är heter Cecilia men kallas helst Cicci. Här i bloggen skriver jag om min vardag, som förmodligen inte skiljer sig så mycket ifrån de flesta sjuttonåringars men är ganska härlig ändå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela