Bingle

Cecilia Johansson

"Look at me now, come to me now"

Publicerad 2014-02-06 18:20:00 i vardag,

Heej alla! Har en låt på hjärnan, därav rubriken. Kan bara inte sluta lyssna på den! Idag är mormor här, så mysigt. Hon ska ta hand om Zaz medan vi är i Österrike..vilket är om två dagar... Helt sjukt vad tiden går snabbt. Det känns som om alla är bortresta över sportlovet så jag är glad att jag är det med. Det hade varit lite småsegt att vara hemma  och inte ha så mycket att göra. Imorgon spurtar jag in lovet med muntlig redovisning i samhäll. Hoppashoppas att jag inte blir så nervös, fast vem försöker jag lura? Det blir man ju varje gång i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cissi

Jag är heter Cecilia men kallas helst Cicci. Här i bloggen skriver jag om min vardag, som förmodligen inte skiljer sig så mycket ifrån de flesta sjuttonåringars men är ganska härlig ändå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela