Bingle

Cecilia Johansson

Sjuk

Publicerad 2014-02-22 18:16:41 i vardag,

Ska hålla tal om något i denna stilen i engelskan nästa vecka. Inte helt hundra på vad jag ska snacka om men men..
Idag är jag hemma och sjuk. Kände på mig det igår då jag sov eftermiddag för första gången på år. Det är tråkigt att behöva ställa in planerna för idag/kväll men det finns ju inte så mycket att göra åt det. Hoppashoppas att jag åtminstonde hinner krya på mig tills imorgon. Ska städa ett sjutimmarspass vilket är tufft nog som det är. Idag har jag inte rört mig en millimeter, druckit te och slötittat serier. Många dagar känns det skönt men idag suger det, vill träffa människor hahah. Måste föresten tipsa om friggs choklad-och chaite. Underbart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cissi

Jag är heter Cecilia men kallas helst Cicci. Här i bloggen skriver jag om min vardag, som förmodligen inte skiljer sig så mycket ifrån de flesta sjuttonåringars men är ganska härlig ändå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela