Bingle

Cecilia Johansson

Tumblr

Publicerad 2014-02-08 13:37:00 i vardag,

Här är ett litet utplock från min tumblr, kolla gärna in den! http://biingle.tumblr.com
Där skriver jag inte så mycket men postar en hel del. Det roligaste när man kollar igenom människors tumblr bloggar är att man så lätt ser hur den människan mår och känner. Jag kan själv kolla igenom min egen tumblr och lätt se när jag varit glad, ledsen, hungrig, kär eller motiverad. Glöm inte heller bort min instagram cicciijohansson heter jag där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cissi

Jag är heter Cecilia men kallas helst Cicci. Här i bloggen skriver jag om min vardag, som förmodligen inte skiljer sig så mycket ifrån de flesta sjuttonåringars men är ganska härlig ändå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela