Bingle

Cecilia Johansson

30 dagar.

Publicerad 2014-01-29 20:29:51 i vardag,

Blev såå inspirerad av Emme ( hennes blogg finns bland mina länkar högst uppe i min menyn) att göra en såndär 30-dagar lista. Börjar väl idag då;)
 
01.Your current relationship, if single discuss how singlelife is.
Haha jag är då singel. Diskutera singellivet.. vad finns det att diskutera, alla vet väl hur det är? Det suger ibland och är rätt najs ibland. Det är skönt att vara singel då man inte tycker om någon och det är inte kul då man tycker om någon. Det är skönt att alltid kunna göra vad man vill men tråkigt inte kunna vara med den man vill. Någon som inte håller med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cissi

Jag är heter Cecilia men kallas helst Cicci. Här i bloggen skriver jag om min vardag, som förmodligen inte skiljer sig så mycket ifrån de flesta sjuttonåringars men är ganska härlig ändå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela