Bingle

Cecilia Johansson

Godmorgon

Publicerad 2014-05-19 07:41:12 i vardag,

Har druckit för mycket kaffe med för mycket mjölk men det behövdes nog idag. Ska ha tyska prov på all grammatik vi haft någonsin och jag kan knappt inget. Ska nog gymma med Chrille och Josef sen med. Ska verkligen försöka dra igång träningen igen och det är ju alltid roligare att träna med sällskap. 
Denna veckan kommer gå fort. Är ensam hemma och har nationella i matte 3c på onsdag vilket kommer innebära mycket plugg och matlagning haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cissi

Jag är heter Cecilia men kallas helst Cicci. Här i bloggen skriver jag om min vardag, som förmodligen inte skiljer sig så mycket ifrån de flesta sjuttonåringars men är ganska härlig ändå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela